Etiketter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 19 november 2010

Fredag igen..

Hej på er alla kära bloggläsare!

Ja då är det fredag igen,härligt.Tyvärr är jag hemma idag & vabbar ,min son är inte kry,han ligger med en sprängande huvudvärk & är väldigt förkyld.Så idag föll det på min lott att vara hemma.
Igår kväll var jag på ett trevligt Mary Kay party hemma hos "Pärlorna i mitt liv.blogspot.com",det finns ju så många produkter man skulle vilja ha & man tycker ju att man behöver det mesta :)   .  Men jag lyckades stå emot & köpte faktiskt inget denna gången.


Nu är det bara 1 vecka kvar,sen är det 1:a advent.Det ska bli jättemysigt att få upp alla ljusstakar &
en del pynt också :)


Jag köpte på mig lite vit fin ljung igår så det blir nog tillfälle idag att gå ut & plantera!


Hoppas ni får en trevlig fredag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar