Etiketter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 17 mars 2011

Längtar efter våren ,,anar att den e`på väg :)

Längtan efter våren är stark nu,det har varit vinter ,snö & kyla väldigt länge .Visst finns det en charm med det också , men var sak har sin tid & nu vill jag ha VÅR !!
Häromdan såg jag min trädgårds första vårtecken , oh va härligt! Snödroppar som tittat upp ur jorden & blommade så fint mitt ibland allt annat visset i rabatten. Även påskliljorna gjorde ett tappert försök att sträcka på sig i jorden,jag kan skymta lite bladverk från dom.
Veckan som gått har varit solig & visst blir man mycket piggare & gladare av lite sol.

Renoveringen fortgår i sin lilla takt , i sinom tid blir den nog klar :) Lovar att sätta ut lite bilder då!

Ha en härlig torsdag mina vänner. Imorgon är underbara fredag här igen & vi har hela helgen på oss att vila & återhämta oss :)

Kram Annika

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt nu när våren är på väg;) Även jag följer din blogg som är väldigt fin & inspirerande!Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för era kommentarer ! Alltid lika roligt att läsa!
    Kram Annika

    SvaraRadera