Etiketter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 3 januari 2011

Ny bakgrund,,

God fortsättning !
Jobb igen idag,,fast denna veckan blir ju en kort vecka ,bara tre dagar att jobba ,sedan fyra lediga dagar,ska bli härligt!

Jag fick en liten fin pik av en vän :) att min förra bakgrund var mycket finare,så då tänkte jag att ,ok,då byter jag :)  . 

Häromdan när jag var inne i en klädaffär så såg jag en sååå fin kappa , kostade 3600 :- i vanliga fall,men nu var det 50 % rea ,,men jag kunde hålla mig & köpte den inte,fick ju  inse att det finns annat än kappor jag behöver..till exempel Hunter stövlar ( som min kära syster tycker jag ska ha...   hihi  ) dom är ju jättesnygga ,jag får väl införskaffa ett par jag med.

Renoveringen av tvättstugan är i full gång,idag ska målaren komma & spackla en del.
Jag får sätta in bilder vid ett annat tillfälle. Det kommer bli vitt i taket med stuckatur lister och en takrosett,väggarna blir också vita. Golvet är ännu oklart hur det blir.




1 kommentar: